utkummm Maalesef 3 ay yaşadım ben de bu durumu,bu yüzden gazlı bebek uyumuyor zaten sancı dışında da bir kısır döngüye giriyor.Gazını çıkarmak için sivazlamayin ya da vurmayın gogsunuze dik şekilde yatırıp 15 dk civarı tutun o pozisyonda kendiliğinden çıksın gaz belki o şekilde uyanmaz.Bizde işe yariyordu bazen.