Alerjikrinit Zumra13 böyle bir gecikme varsa açmamanız gerekiyor bence çıkarın hayatunızdan bir süre. Yıkanabilşr keçeli kalemler var onlardan alın resim yapsın, hamur oynasın , kinetik kumla oynayabilir böyle oyunlarla tek başına oyalanır
ikiprensannesi12 Zumra13 çok haklısınz bızımde öyle ne yazık kı sırf bu durumdn dolayı memlekete gıdıp 2ay kaldm oğlum orda cok şey ogrendı her taraf çocuktu çünkü eve dondugumuz zaman da gergin park bıde avmlerde çocuk oyun alanları var oralara goturduk suan çok şükür eskıye göre ıyı tabı bıde kardesı oldu oda 7aylık suan onunla oynuyor kartlarını getırtıp ona gosterıp söylüyor sıkılmıyor eskısı gıbı
Zumra13 ikiprensannesi12 Ne güzel kardeşi de olmuş artık en iyi arkadaşı o olacak 🌸Bende istiyorum kardeşi olsun ama şuan kendimi hiç hazır hissetmiyorum 😬Sizin çocuğunuz kaç yaşında şuan?
ikiprensannesi12 Zumra13 oğlum 30aylık 2.5yasında kardesı 7 aylık cıddn çok ıyı oldu ıkıncı benımde plansz suprız oldu suan ıyıkı oldu dyrm
Nanem123 ikiprensannesi12 maşallah Allah bağışlasın iyi ki sürpriz olmuş en iyisi olmuş ben oğlumu psikiyatriye götürdüğümde evde tek olan çocuklara hemen ikinci kardeşi de öneriyoruz ki daha çabuk gelişimleri olsun diye demişti benim oğlum da 3,5 yaşında Pandemiiye denk geldi o zaman biraz zorlandık gibi olsaydı ben de hemen ikinci çocuğu yapmayı düşünüyordum ama maalesef olmadı
ikiprensannesi12 Nanem123 amin Allah razı olsun rabbım sızınkınıde sızlere bagıslasın evet haklısınz o talıhsızlık bızdede var evlendıgım zaman pandemıydı doğum yaptm yine aynı hıc doğru düzgün güzel gun goremedk sureklı bı hastalık salgını bu korkulardan dolayı eksıklık oluyor yazın neysekı memlekete gıdınce abımın ablamın çocuklarıyla beraber 2ay aktıf oluyor hepımız toplanıyoruz 10 çocuk oluyor hatta kuzenler gelınce daha fazla sureklı bahçede komşu çocukları geliyor akşama kadar ıyı geliyor
Zumra13 Birkucukbebekmeselesi Kısa kısa izliyor ama bir buçuk iki saat oluyordur toplam. Genellikle kontrol ederim ne izlediğini fakat yanında duramadigim zamanlarda oluyor.
Nanem123 ikiprensannesi12 Allah razı olsun bende yazları köye götürüyorum kocaman bahçe var oyun oynuyor oradaki çocuklarla toza toprağa giriyor çok iyi geliyor
Suzan2115 Zumra13 benim kızımda 28 aylık aynı durumdayız ve psikoloğa götürdüm ilk götürdüğüm psikolog bi kaç bişey verdi inceledi normal dedi konuşur dedi sonra 3 sonra tekrar yeni götürdüm evet konuşmada problem var kelimeleri tekrar ediyor fakat bizde iletişim spru u da var doktorumuz bu dönem de biraz safı oynayacaksınız dedi her istediğini hemen elde etmeyecek ve tv kesinlik olmayacak dedi.Duyu etkinliklerine ağırlık vermemizi söyledi bide trambolin alın dedi çocuğunuza takla attırın bol bol etkinlikler yapın .her ne ile oynuyorsa mesela peçete ile hemen oyuna çevirin dedi herşeyi oyun ile öğreteceğiz yani.
ikiprensannesi12 Nanem123 oh ne güzel yha canımız koylerımız olmasa ne yaparız bılemyrm rabbım acılarını gostermesn hersey olur konuşurlar kosarlar zıplarlar herseyın hayrlısı olsn
Zumra13 Birkucukbebekmeselesi Evet farkındayım maalesef. Ama bugünden itibaren baya azalttık inşallah böyle devam ederiz.