Kızım bir ay yirmi üç günlük uzayan sarılığımız var kan tahlillerinde hiçbir sıkıntı çıkmadı idrarında enfeksiyon çıktı. Uzayan sarılığı enfeksiyona bağlıyorlar şu an genta 40 antibiyotik iğne kullanıyoruz .birde idrar enfeksiyonu kız bebeklerde tekrarlıyormuş bu durumu yaşayan var mı ? Tekrarlamaması için ne yapmalıyım