Kızlar selam bebeğim 13 aylık evde gülücükler saçan bir bebek ama dışarda özellikle çocuklara karşı çok duyarsız . Kendi akranı yayına yaklaşınca ya kaçıyor ya da ağlıyor . Yürümediği içinde sosyalleşemediğini düşünüyorum. Sizce ona nasıl yardımcı olabilirim iletişime açık hale nasıl getirebilirim çok üzülüyorum .