123fff arkadaşımın var doğdugundan beri bin tane değişti kaçıyorlar, bizimkiler gibi candan olmuyorlar mesela sadece bebeğe bakıyor evet güzel ilgileniyorlar ama ev işi hak getire, zaten 9 dedin mi odasına çekiliyo napıyım öyle yatılıyı bide 3 katı fiyat, tek avantajı dil öğrenmesi olur , eğer evinde temizliğini yemeğini yapan biri varsa ekstra yatılı bakıcı mantıklı ama sen temizlik yapıp yemek yapıp en güzel vakti çocuğunla o geçirdikten sonra ne anladım ben bu bakıcıdan? Neyse😂 bunlar benim fikrim o yüzden ben has ve has bir Türk ablayla anlaştım aylık sabah geliyo akşam gidiyo temizliğim, yemeğim, ütüm herşeyim yapılıyo ben sadece çocukla ilgileniyorum ayrıca bebeğim doğdugundan beri yanımızda oldugu için birbirlerini karşılıklı çok seviyorlar +bakıcı oldu diyebilirim gece gündüz bakıyor yani siz bilirsiniz🤔