hergun Enişteme bugün ayağı kesilmesi gerek dendi.Önümüzdeki hafta gün verecekler.Hepimiz çok kötü olduk.Bir kaç doktora daha danışmak istiyoruz.Bu durumda olup çare bulan tedaviyle kurtulan var mı acaba aranızda