Rizeligelin asıl sorunumuzu hiç bulamadı sürekli ağlayan bebeğime kolik diyip durdu aylarca evet kolikti ama bir sıkıntısı vardı ben anlıyordum işeyemiyormuş çocuk aslında söyledim çişli bezleri az çişini yaparken ıkınıyır muayenede etti ama anlamadı dediğim doktora gittim beni ürolojiye yönlerde doktor küçük bir müdahale ile hemen açıverdi ucunu şimdi rahatız birde sünnet için gün verdi aylarca verdiğim parama yanarım testlerin bini bin para . Beylikdüzü devlet hastanesini öneririm bende medilifa da Doğum yaptım