Kızlar bebeğim 18 aylık bebeğimi oyun atölyesine göndermek istiyorum yani ebeveyn ile olacak bugün dışarıya çıktık parka insanlardan korkuyor çocuklardan korkuyor bu durum beni o kadar çok üzüyor ki Yani dışarıya çıkaramıyorum mikrop var hiç akranı yok Bu normal mi acaba Aslında çok Sevecen bir bebek işte alıştıktan sonra yani herkese giden bir bebek ama dışarıda o kadar insanı görünce bir korku geliyor hemen kucağıma gelmek istiyor yürümek istemiyor Ben de bundan dolayı bir oyun atölyesine götürmek istiyorum faydasını göreceğini de düşünüyorum sizler ne düşünüyorsunuz Bebeğim böyle görünce çok üzülüyorum sosyal bir bebek olmasını istiyorum böyle olursa ileride çok zorlanacağız ikimiz de