Busra-Ada Merhaba anneler 5 aylık bebeğim 2-3 gündür kabız sürekli ıkınyor ve günde 1 defa zar zor kaka yapıyor bunun için neler yapabilirim? Hastaneler çok kötü durumda hastalık gelmesin diye gidemedik de evde bi çözüm var mı ???
Kepekekmegi Busra-Ada benim bebeğim de 3-4 gündür kabız zeytinyağı veriyorum 1 çay kaşığı az da olsa iyi geliyor. Ek gıda veriyor musunuz?
06690669 Busra-Ada canım doktor bana şey demişti poposunun deliğine kulak çöpüyle zeytınyagı sürüp uyarı verebılırsin demişti. Hafif hafif içeri sokar gibi yap. Bide çay kasıgıyla yag içir. Eger gecmezse bir özele götür bari sonra daha kötü olmasın bebek. Belkı popsunda catlakda olabılır ondanda yapmıyor olabılır onun içinde ANESTOL POMED diyr krem var popo deliğine mercimek kadar sürebilrsin günde 3 kere. Uyusturuyor orayı.
yusyuvarlak Busra-Ada bizimki de yapamıyor ağlıyordu bir çay kaşığı zeytinyağı iciriyordum poposuna makatin etrafına yağ suruyordum ve maflor damla veriyordum bağırsak düzenleyici o rahatlatıyor du az biraz birde elma armut ve kayısı kaynatıp püre haline getirip az birazda zeytinyağı damlatip yedirdim
ayse_kutay Bnm bebeğimde 2 3 günde bı yapıyor ama Dr 1 haftaya kadar normal dedi bnde 3 günü gectini mamasinin içine 1 çay kaşığı zeytinyağı katıyor um çok şükür yapıyor SONRA
Aygul58 Popo deliğine kulak çöpüyle zeytinyağı sürürün kolunuzu uzatıp kafası elinize gelecek şekilde yüzüstü yatırın sırtını pışpışlayın bir süre sonrada kucağınızda göğüs hizanızda oturur pozisyonda tutun benim oğluşa çok iyi geliyor kaka ve gazına