ipeklihayat 5.ayımıza girdiiiik. Güzel annelerim elbette her bebek farklıdır ama beni ne gibi (iyi, kötü, zor vs.) durumlar bekliyor biraz bahseder misiniz?😍
Nurdemirrr ipeklihayat benimde ikizlerim 5 aylık oldu 4 ay çok zordu bende merak ediyorum bizi neler bekliyor 🙈 şuracıkta bende bekleyip bilgi edineyim 😂
BENOYLEUYGUNGORDUMM ipeklihayat 6 aydan sesleniyorum örümcek kullanacaksanız kapakları açmaya makina boşaltırken kaşıklığı çekmeye dönmeye yürümeye çalışmaya garip garip sesler çıkarmaya konuşur gibi tabi diş de var ama 4. Ay ki gibi zulüm değil ek gıdaya başlayabilir.
Narinasya Artık altını çok zor okutkr çünkü durmadan dönüyor hadı altını aldın panatoln giydirmek daha zor oldu devamlı sizi yanında istiyor hep bir hareket heyecan istiyor farklı oyuncaklar tabi hepsi ağızda oluyor.