Oğlum 40ı çıkınca sünnet ettirmek için doktora götürdük. Pipisinin altındaki çizginin yamuk olduğunu ve ameliyat ile düzeltilebileceğini söyledi. Bu ameliyat ise 6-7 yaşlarında yapılıyormuş. Sünneti de o zaman yapalım 2 kez bıçak altına yatmasın dedi. 2-3 tane daha farklı doktora götürdük. Hepsi aynı şeyi söyledi. Var mı başına gelen ? Biz de yaptırmadık haliyle. (Bebeğim Şuan 6 aylık)