Cubukkrakerim bebeğim 10 aylık olacak hala bazen red yaşıyorum birkaç gün çok sıkıntı yaşayınca ek gıda vermiyorum hiç 1 gün, 2. günde meyve ve yoğurt sadece sevdiği için veriyorum sonra yeniden yiyor. Bebeğim yemeyen bebek zorlamamak çalışsam da ağzını hiç bir şeye açmadığı için ve ilk birkaç Kaşık yemek istemediği için biraz zorluyor bulunuyorum. Önce ön yargılı istemeyip tükürüyor sonra yiyor çünkü. Daha küçükken de 2 gün hiç bir şey vermiyordum bazen çünkü çok inata vuruyordu ve ciddi red yağıyordu arada.
Bu yaptığım doğru mu bilmiyorum ama zorla kavgayla 2 Kaşık yedirmektwnse 1 2 hafta , 2 gün az verip sonra daha güzel beslemek daha mantıklı geliyor çünkü zaten az yiyor