papatya_17 Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu sezeryanla doğum yaptım sorum şu benim sağ bacagım cok aşırı kasılmaya başladı sanki kalçadan vuruyor gibi doğumdan sonra oldu bu sizin de bu şekilde bı şikayetiniz oldu mu
sos20 papatya_17 canım ben normal doğum yaptım yaptığım günden beri o ağrı var. Çok doktora gittim en son 2 yerden bel fıtığı olduğunu öğrendim. Bacağına vuruyorsa muhtemelen seninde bel fıtığı olabilir
gulysf papatya_17 bende iki bacak arasında oluyo gecleri oluyo genilikle bende yeni dogum yaptım 3 bu cuk aylık bebeyim
gulysf papatya_17 bişey sora bilirim doğum dan sonra göbeğimde delik altında böyle siyah çizgi oldumu kili gibi gösteriyor bende olduda
karadenizl papatya_17 cnm bnce seninki sezeryandan değilde bel fıtığın varsa o ilerlemiş gibi duruyor