mihranaslan öncelikle çok geçmiş olsun, benim kızımda iki aylikken ameliyat oldu. Çok şükür hemen atlatti , sabah ameliyat oldu akşamına toparladı hemen. 1 gece hastanede yattık. Doktorumuz 1 yaşından büyük olsaydı aynı gün taburcu ediyorduk dedi. Acik ameliyat oldu ilk kamera ile girip alacaklardı fakat kasık duvarına yakıştığı için açık ameliyat oldu.