adalinamomm Merhabalar kızlar 🌸 4 ay 20 günlük kızım var. Yüzü,kulak meme kısımları kuruyor bebek yağı maalesef cildine iyi gelmediği için kullanmıyorum. Nemlendirici,losyon önerisi olan yazabilir mi?Teşekkürler♥️🙏🌺
deski adalinamomm bütçenizi bilemem biraz pahalı ama la roche posay lipikar baume kesinlikle mükemmel bir ürün atopik dermatitimiz var kurak çöl gibiydi çocuk ne denesek işe yaramadı şimdi pamuk gibi cildi 😍
adalinamomm kartanesi__ Şampuanını kullanıyorum aslında kuruluk olmaması lazım ama losyonunuda deneyim bakalım. Teşekkür ederim🙏☺️
adalinamomm deski Evet bizim cildimiz baya hassas bir kaç marka kullandım iyi gelmedi. Bunu da deneyeceğim umarım iyi gelir. Teşekkürler 😘
adalinamomm Fahin Maalesef bepanthol ürünleri bizde işe yaramıyor nedense,ciltte kırmızılık oluyor. Ama yine de teşekkür ederim 🙏
adalinamomm Marsila Daha önce hiç duymamıştım. Araştırıp diğer markalar iyi gelmezse bunu da deneyeceğim teşekkür ederim ☺️🙏
kder07 adalinamomm benim oglumu da yüzünde ve sırtında kuruluk başladı canım la rocheve ve mustela ikisine de kullanıyorum fiyat olarak biraz yüksek ama güzel ürünler işe yarıyor
Marsila adalinamomm Atopik ciltlerde çok etkiliymis doktor tavsiyesi ile kullanıyorum. Ve uyuz hastalığı ile mücadele ediyorum bu süreçte doktor tafsiye etti en iyi bu gelir deriyi iyi eder egzama varsa geçirir dedi.
ymnmhrr adalinamomm Bioderma kullanıyorum çok memnunum her akşam yatmadan önce uyku tulumları mı giydirmeden sürüyorum 5 dk falan zıbın la bırakıyorum vücut iyice emiyor sonra tulumlarını giydiriyorum