Mamayı bebeklerin kendileri seçiyor bezleri de seçtikleri gibi.Şu mama gaz yapiyor yada bu mama yapmiyor görüşüne katılmıyorum.Bütün mamalarin bir tüketicisi oluyor.Bunu düşünerekten bebeğime ilk önce piyasadaki uygun olan mamadan baslamaya karar verdim.Deneyerek hangisinin iyi geldiğini anlayacagim icin cebimide dusunmem gerekiyordu.Bebelac la basladik.Bebeğimde hiç secmedi severek iciyor allerji falanda yapmadi gaz sorunuda yasamadik.Bebelactan devam ediyoruz.Bebeğim önemli mamanin meblası önemli degil diyenler olacaktir illaki.Benimde bebegim önemli ama en pahali mamaninda kimi bebeklerde gaz veya alerji yapabilecegi ihtimali de bir gercek.Bebeklerimizin neye alerjisi olup neyin iyi gelip gelmediğini yasayarak deneyimleyerek goruyoruz.Bu yüzden enuygundan baslayip bebeğinizin seçimine göre devam edebilirsiniz diye düşünüyorum.