Ppmmm Doğum yapalı 2 ay 4 gün oldu kanamam hâlâ devam ediyor normal mi kızlar doktora gitmeli miyim uzun süren var mı kanamasi?
FilAyk Ppmmm benim daha 30 gün oldu. Doktor 40. Gün gel dedi. Doktorunun numarası varsa ara istersen lüzum görürse gidersin
balcicegin_annesi Ppmmm doktora danışmanda fayda var benim de 53 gün oldu artık kanama 42 günümden sonra bitti ne olur ne olmaz sormanda sorun olmaz en azından için rahat etmiş olur
Anakuzusu Ppmmm Normal canım benimki 3 aya yakın bir süre sürmüştü. Kimin 6 kiminin bir sene bile sürdüğü oluyormuş. Hiç kfana takma
Mom120 Doktorum sezaryende kanamanin normal doguma göre daha az olabilecegini söylemisti sizinki fazla sürmüs sanki bi doktorunuza görünün isterseniz☺️
Elifdmn Benimde 2 buçuk ay sürmüştü tam biter gibi olurken bianda kanama çoğalıyordu adet olmuşumdur belki dedim ama doktora gittiğinde için temiz dedi intihap çıktı rahimde testler yaptı. İlaç falan kullandım öyle durdu kanamam
crnfth Ppmmm 45 gün kadar sürmüştü benimde sağlık ocağında Ebeye sormuştum daha iyi rahmin içi temizleniyor demişti bana