eceliko şöyle her uykudan önce hadi artık uyku vaktimiz diyip kucaklıyorum. Odaya geçiyoruz altını alıyorum , mamasını içiyor o sırada bir ninnimiz var onu açıyorum kendimde söylüyorum cama bakıp kucağımda sarılıyorum hadi uyuyalım diyip karartma perdeyi çektiğim an başlıyor mızıklanmaya beşiğe koysam ağlıyor , kucağıma aldığım an kendini gererek ağlıyor krize giriyor yanıma yatırsam aynı şekilde artık hızlı hızlı kucağımda zıplatıyorum ağlıyor oluyor o an çok üzülüyorum dalıyo gündüz bir uykusunu da arabada yaptırıyorum tüm şehri turluyoruz o uyurken çok çaresiz durumdayım gece de 10-15 kere kalkar