Kızlar siz bebeğinizi emzirdikten hemen sonra yatağına mı koyuyorsunuz yoksa gazını çıkarıp öyle mi yatırıyorsunuz. Benim bebeğim 3 aylık bazen emzirdikten sonra derin uyuyor uyanmasın diye gazını çıkarmadan yatırıyorum bazen de gazını çıkartmak için uğraşıyorum çıkmayınca yine uyutuyorum siz nasıl yapıyosunuz acaba merak ediyorum 🥺