35tugce benim oğlum da 25 aylık, bu aralar kelimeleri aşırı arttı her duyduğunu neredeyse dilinin döndüğü kadar tekrar etmeye çalışıyor, bunu yapmaya başladı bu aralar. Ama öyle akıcı cümleler akıcı konuşma yok henüz. Baba mama, anne mama, hadi baba, gibi basit bir iki ikili cümlesi var. Bugün mesela hadi baba abaa dedi. Teyzesine aba der ve babası bizi teyzesine götürecekti. Yani iletişim şeklimiz konuşmas şimdilik böyle bizimkinin de, ben bu son günlerde ki aşırı kelime tekrarlarını görünce endişelenmeyi biraz azalttım sanki önceden geç mi kaldi acaba diyordum ama vakti gelince oluyor herşey bence