Kızlar oğlum 2 sene sonra okula başlicak :( şimdiden düşünmeye başladım evimizin lokasyonu okula uzak yeni yapılan binalar olduğu için böyle arsa arazi yerlere yeni yapılan binalar olur ya öyle yerde işte ulaşım yok market yok anca 10 dakikalık yürüme mesafelerinde var yada arabayla gidiyoruz okula başlayınca servisle gidicek servisle gelicek diyor ama devlet okulunda nasıl oluyor bu sistem benim aklım hep onla kalır sınıfa girdi mi çantasını taşıyabildi mi içeri girebildi mi sorunu var mı Allahım çok üzülüyorum düşündükçe 😞 nasıl olucak şimdiden düşünüyorum uykularım kaçıyor