EfBiCo Kızlar ben normalde Ariel kullanıyordum hem toz hemde sıvısını(harika kokuyor) ama boykot durumundan dolayı almayı düşünmüyorum artık. Sizde hem leke çıkarma özelliği olup hemde güzel kokan sıvı veya toz deterjan önerileriniz nelerdir.
reyhan12 EfBiCo ben bingoyu cok begeniyorum temiz yikiyor yumusatici pek sevmem ama mecburi havlulara kullaniyorum peroş aldim indirimdeydi diye o kadar güzel kokuyorki ve asla kokusu gitmiyo camasirdan
Hamburgerr EfBiCo beyazlara peros aldım geçen tül yıkadım şok oldum çok kirlilerdi ama bemmmbeyaz yapmış renkli ve siyahlara bingo sıvı kullanıyorum
EfBiCo reyhan12 yumuşatıcı kullanmıyorumda. Ama dediğinizi annem kullanıyor resmen dolap açılınca yüzüne vuruyor kokusu gerçekten çok güzeldi yumuşatıcısı
SeverusSnape EfBiCo hem toz, hem sıvı, hem yumuşatıcı. Hepsinde de tercihim Abc oluyor. Sıvı deterjanını özellikle öneriyorum, şahane kokuyor ve temizlemesi çok iyi. Ben leke karşıtı olanını alıyorum (mavi paket) 100₺ fiyatı Denemeye değer.☺️
melera Tam bir bingocuyum bu konuda Evlendigimden beri dönüp dolaşıp bingoyu buluyorum. Sıvısını alıyorum genelde, Her defasındada çok beğeniyorum. Son çıkan serileride güzel Giysi şampuanı olanlar. Önceki mor ve kırmızı kutusunuda begeniyorum Keratinli serileri. Yumuşatıcıdada çok iyi çok kalıcı kokusu ben uzun zamandır yumuşatıcı kullanmak istemedigimden kullanmıyorum. Life by fakir diye bir yumuşatıcı var kendimizde Şuan merak ettim aldım Araştırdıgımda bulamıyorum nerenin malı olduğunu. Saruhan kimya çıkıyor ama yabancı olarakta cıkıyor net bi şeye varamadım. Kokusu işlevi çok güzel. Bingo fazlasıyla yetiyor ama🤍🤝