Defnecikkk Kızlar 1 ay 2 günlük bir kızım var emzirdikten sonra hiçbir şekilde gaz çıkarmıyor. Alttan yada üstten. Omzuma koyunca çok rahatsız oluyor gögusume yatırıyorum ama yine yok. Tabi geceleri gaz sancısı olarak geri donuyor bu durum . Uykusunda bile huzursuz surekli bacaklarini cekiyor. Sadece onu kucagima alip yatakta ziplayinca biraz rahstliyor. Bu gaz ciksrtmak icin etkili bir oneriniz var mi .
bbmbbm Defnecikkk bebeğin kolik sanırım ayaklarını kendine çekme durumu onu gösteriyor doktorunuz gaz damlasına başlamadı mı
Mervesengul Defnecikkk sap simplex şiddetle öneririm hatta bazen bende de oluyor gaz sancısı ben bile kullanıyorum anında etkisini gösteriyor
[silindi] Defnecikkk Emzirdikten sonra kucağımda yastığın üzerinde yüzüstü yatırıp sırtına pıt pıtla masajla çıkarıyordum ben bi deneyin istersiniz. Ama gazlı bir bebişiniz varsa Allah kolaylık versin gerçekten. Her gün uyumadan önce banyo ve günde 5-6 kez ya da her bez değişiminde Ayşe Öner gaz masajı öneririm. Damlalar bi yerden sonra faydasız kalıyor
Defnecikkk bbmbbm yok 1. Ay kontrolüne yarın gideceğiz ama kızlık olsa hiç durmaması lazım değil mi. Gazi varken ağlamıyor sadece kucak istiyor ziplatilmak istiyor
Zynp41 Merhaba ek olarak bebekler için teyzeme var sağlık Ocak’ların da bende kullandım onu kullanabilirsin. Bide karnını ve sırtını zeytinyağı ile ov masaj yap.
Zerr Farklı şekilde gaz çıkarma yöntemleri var hepsini dene, muhakkak gazını çıkar çok rahatsız olur, öyle uyuyamaz kuzum