Kızlar iyi gecelr gogsumun küçük bı bolumunde çok kaşıntı var mantar olduğunu söyledi doktor ilaç verdi ama geçmedi emzirdigim için çocuğa pek temas etmemeye çalıştım emzirirken ilaçlar da sanırım fayda etmedi çok kaşınıyor napabilirim bitkisel yada ilaç olarak yardımcı olur musunuz ?