Merhabalar, oğlum 3 yaşına girdi.
Henüz akıcı bir şekilde konuşamıyor yani cümle kuramıyor. Bu durum onu kendini tam olarak anlatamadığı için hırçın bir çocuk yaptığını hissediyorum. Bir sürü aktiviteler yapiyoruz. Sulu boya, kartlar, kitaplar vs renkleri biliyor bazılarını söylüyor. Canı istediği zaman her şeyi söylüyor örn dün garga uçuyor dedi. Ben üstüne gidince daha da hırçın bir çocuk haline geldi. İletişimi gayet yetişkin insanlar gibi. Dişlerini fırçalar, geometrik şekilleri tanır, etkinlik kitaplarında yap boz eşleştirmelerini yapar hayal gücü kuvvetlidir yani kendine oyun kurar ya da benimle beraber oyun kurar ama tam olarak kendimi anlatmıyor. Kendi başına uyur. Ben bir yere gidince beni pek aramaz hemen al ortama uyum sağlar yani anneme babama. Bensiz durur, neşeli bir çocuktur. Doktora götürdüm kaç defa normal dediler, benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Çocuğun tam olarak konuşmaması bir anne olarak çok zor durummuş gercekten. Bir anda açılacak herhalde anlamadım. Tavsiyelerinizi bekliyorum.