Kızlar yani artık ne yapacağımı bilmez vaziyetteyim. Yarın bebeğimin doğum günü 1 yaşına girecek ama yine hasta oldu. Evden çıkmıyorum eve kimseyi almıyorum birtek Annemlerle arada görüşüyorum anlaşılan onuda keseceğim ama eşim çalıştığı için grip oluyor ondanda alabilir. Bu sene bir kere domuz gribi oldu neyse ilacını kullandık geçti çok şükür dedik. 24 Ocak’ta grip oldu 31 Ocak’ta ilaç bitti ( antibiyotik) veeee benim oğlum yine hasta evet evet iki gün geçti aradan.
Bağışıklığı düşük evet ama doktor bunun zamanla toparlanacağını hemen hemen her bebekte böyle olacağını söyledi.
Diş çıkarıyot hatta ucu patlamış acaba ondanmı diyorum çünkü eli sürekli ağzında.
Ve ağlarkende elini ağzına ve kulağına götürüyor. İsal tok ateş 37 oldu en fazla oda dirençli değil. Ama burnu çok dolu.
Doktora götürsem yine ilaç başlayacak çok zor bir bebek yemin ederim bir lokma ye diyebilmek için kırk takla atıyorum ekmek içi yiyor vermiyorum biz yemek yerken görüyor kendini yerlere atıp katılana kadar ağlıyor.
Sabahları cicibebe muz yulaf harici aslaaaa birşey yemiyor ha birde yoğurt yer.
Nasıl baktığımı bir görseniz kızlar yemin ederim çok iyi ilgileniyorum ama yok yok yok ben ona yetemiyorum sürekli hasta ediyorum bakamıyorum sanki iyi bir anne olamıyorum kafatı yiycem artık.