G1_yy çok geçmiş olsun, benim 2 kızımda da olmuştu doktor doktor gezdik hemeroid sanıyorduk, meğer deri katlantısıymış önemli bişey değil dedi doktor kabız olmaması lazım dedi bide makat çatlağı olmuştu o yüzden kakasını yapmak istemiyor tutuyordu kremle geçmişti, ondan sonra korkmadı rahat rahat yaptı hala o et parçası duruyor zararı yok