rabilay Kızlar normal doğum yaptım fakat 4 tane dikişim var bir ay oldu doğum yapalı dikişler iyileşti ama ipleri duruyor benzer durum yaşayan var mı normal mi hala iplerin yok olmaması doktor kendine kendine kaybolur dikişler demişti
tubasd rabilay hm iç kısmı bilmiyorum ama distakiler düşmüş olmalı çünkü belki orası daha ıslak diye he uz öyledir yada dikişin işidir siz ip saniyorsunuzdur