Beren2323 Bir kaç gün sonra 10 aylık olcak bir süredir gündüz iki kere uyuyor ama 20 dk yada yarım saat ama uyutmak için tam bir saat sallıyorum yerine kıymak için alıyorum uyanıyo bi daha baştan .çok kötüyüm hep böyle kalcsk diye üzülüyorum