Ytrkzy Kızlar bebeğim 3 aylık emziriyorum adetim hala hiç olmadı acaba süt mü koruyor sizin doğumdan sonra ne zaman adetiniz oldu bide emzirirken hamile kalanınız var mı. Ben daha hiç adet olmadım 3 ay oldu doğum yapalı başına gelen var mı
gamze9110 Ytrkzy benım bebeğim 6 aydır emziriyorum ve adet bende olmadım. Hamile evet kalınıyor dikkat et korun yinede. Ama olmaman bi sorun değil
mormilena Ytrkzy süt korumaz ya olunur her türlü .ben doğumdan 6 buçuk ay sonra regl oldum.normal bir durum.
gulten01 Ytrkzy bende emziriyorum 40’dan sonra düzenli bir şekilde olmaya başladım ama her kadının hormonu ve bedeni farklıdır olmaması da normal bu arada süt filan koruyor tamamen hurafe bence siz bu duruma güvenmeyin ben direk gidip spiral taktırdım
busyy1710 Ben de hemen 40ım çıkar çıkmaz oldum hem de eski düzeninde oluyorum her ay. Sütüm azaldı ama benim özellikle adetliyken çok azalıyor. Sağımla besliyorum ordan farkettim
incinmissindedii Ytrkzy bebeğim Ay 14 günlük ilk kez bugün adet oldum. Ebe bana süt korur adet olmayabilirsin demişti. Doğumdan bu yana ilk kez bugün oldum