sglkc açıkçası bir marka tercihim olmamıştı, doktor önerisiyle aldım. Tamamen yumuşak deri ve tabanı hafifti. Hatta sert bir tabanı bile yoktu. Flodan almıştım.
Daha sonrasında vicco aldım.
Şu an 4,5 yaşında ve viccodan aldığım her ayakkabı en rahat ettiği ayakkabıları oluyor.