Aybarskeriminannesi esrasrtlll ben 2 ay 3 günlükken yaptırdım canım çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadık bardak vs de kullanmadım ilk günü akşam sargısını açtım 3 gün dönüşümlü ağrı kesici ve 1 hafta antibiyotik kullandım hemencecik de iyi oldu 😊
tpbm1710 esrasrtlll Tam 2 aylıkken yaptırdık ilk çişini yaparken bile aglamadı sadece 2. Gün bandaj çıktı biraz ağlar gibi oldu hemen fitil yaptım sadece o 3.gün tamamen iyileşti kantaron yağı sürdüm ve bir numara büyük bez kullandım başkada hiçbir şey yok
delicezeytin esrasrtlll 50 günlükken klipsli yaptırdım merak ettiğiniz bir şey varsa cevaplarım. Genelde iyiydi tek sıkıntımız gazı yüzüstü yatarak çıkarıyorduk onu yapamadık o konuda zorlandık.
mom-1 esrasrtlll tam 1 aylıkken sünnet etmiştik. Bandaj bardak vs hic yoktu kullanmadık ilk çişte de acısı yoktu ilk gün biraz agrısı oldu fitil kullandık ama 2. Gün doktor yarası iyilesmis bile dedi sorunsuz atlattık
esrasrtlll delicezeytin Benim bebeğim de huzursuz bir bebek akşamları sürekli bi mızmızlanma hali var sünnet yaptırmaktan çok korkuyorum o yüzden bide onun acısı olur ağlar diye
delicezeytin esrasrtlll benim bebeğimde mızmız bir bebek sürekli huysuzdu. İyiki o zaman yaptırmışım şimdi 10 aylık hiç izin vermezdi
Zumradmr_11 2 ayllikken yaptirdim bende (1 ay 26 gunluk) tamamen sorunsuz gecirdik ne ilk gun ne gecesinde hic aglamamisti cok rahat gecirdik