Kızlar bebeğim 6 aylık ve atopikdermatit egzama. Ek gıda tadımlarına başlamadan once Sadece yüzü kızarıyodu şimdi vucudunda cogaldı. Bildiğiniz kıpkırmızı oldu kollarına kdr. Doktor bize kortizonlu krem vermişti damla verdi 5 gun kullan dedi sonrasindada mustelanın nemlendiricisini verdi hiç bi işe yaramadı. Sonuc suanda kıpkırmzıı. Varmı çözüm bulan???? Tekrardan kortizonlu kremi sürüyorum görmek istemıyorm o kızarıklılıklrı. Yogurtla basladım tadımlara acaba dedm ondanmı oldu süt diyetine girdim cunku sadece emziriyorum. Akıl vern lütfen nn