Kızlar bebeğim 6+27 günlük uykularimız düzenli ve güzeldi gece 3 kere uyanıp emzirirken geri uyuyordu. Gündüzleri de 3 kere uyuyorduk 1.30 2 saat sürüyordu uykumuz ama 2 gündür Gündüzleri en fazla 40 dk uyuyoruz. Geceleri ise uyanıyor ve geri uyumakta çok zorlanıyoruz hatta dün ayağımda bile salladım uyusun diye normalde sallamam çünkü ama o şekilde ancak uyudu. Başına gelen var mı hep böyle mi olucak yoksa tekrar düzene gelir mi uykusu da çok hafifledi geçen hafta hastaydı ama şuan iyileşti o yüzden olabilir mi hastayken bile uykusu duzenliydi ama 😒