Merhabalar, 7 ay 3 günlük bebeğim 1 aydır geceleri 8-9 kere geceleri ağlıyor hep. Uyanık da değil aslında ama kucağıma aldığımda da kendinş sıkarak ağlamaya devam ediyor bikaç dk yaylandıktan sonra susup devam ediyor ama geceleri 8-9 kere hep bu şekilde. Alttan 2 diş çıktı ona yormuştum o da değil. Neden olabilir sizce