GayeAlparslan Sevgili anneler ilk üst ve yan dişi çıkan var mı dişlerin hangisinin çıktığının önemi var mı hep ilk alt dişler çıkıyor ya bizim ilk üst dişi çıkıyor
beyzzsenturkk_ GayeAlparslan dişlerin sırasının önemi yok çıksın yeter ki kimisi üstten kimisi alttan cıkarır bizim altta 3 üstte 4 tane var alttan yan kesiciyi çıkaracağına şimdi azıları çıkartıyor her zaman bir olmayabiliyor mesela
GayeAlparslan beyzzsenturkk_ 1 yaşına gircek haftaya ilk diş çıkacak daha hiç dişimiz yok ilk bebeğim de tecrübeli annelerden bilgi almak istedim geç çıkınca bide normal mi diye merak ettim