Merhaba bende aynı dertten vardı ben biogain verdim hem günde sadece tek sefer olması ve cidden bebeğimi rahatlatması güzel.Bence deneye bilirsin biraz pahalı ama çok faydasını gördüm .Allaha şükür şimdi 2 ay 15 günlük kendisi çıkartıyor .Denemeni tavsiye ederim ben birazda hareketlerle destekliyorum .