kızım 1,5 yasında yürüyor evde cok rahat güzel ilerliyor ama dışarda ayakkabı ile yürümek istemiyor yerlere yatıyor hatta ayagından ayakkabı fırlıyor ayağında olmasına alışık ama ayağında onunla yürümeye alışık değil farklı bi model denemek istiyorum bizde vicco vardı sevmedi siz hangi modelleri kullanıyorsunuz resimleriyle atarsanız sevinirim diğer arkadaşlara da fikir olur 🩷