shrhyt takipli doktorunuz aksini belirtmediği sürece herhangi bir sağlık problemi yok ise 1 yaşında gece beslenmesine devam etmenizi gerektirecek hiçbir sebep yok. azaltarak gece beslenmesini kesmenizi tavsiye ederim, bebekler 1 yaş sonrası anne sütünün de içeriği değiştiği için doymak için değil alışkanlık ve rahatlama ya da uyku desteği için genelde geceleri emiyor.