Bebeğim 20 aylık,akşam düştü ve ön dişi sallanmaya başladı.Hemen kliniğe gittik zar zor film çekildi.Dişi kökten kırılmış 🥺Biraz izleyelim ona göre kanal tedavisi yapabiliriz dediler.Daha çok küçük anestezi alsın da istemiyorum.Başına böyle bişi gelen var mı?İyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var🙏🏻🙏🏻