Merhaba kızlar başlıkdan da belli ki konumuz bebeler😁 3. Bebeğim ve en büyüğü 5 yaşında 🥹 ortanca 3 araları 21 ay. Minik kızımda 12 günlük her bebek olunca hep aynı pisikolojiye giriyorum büyür mü düzelir mi uyur mu vs vs 😞 tek ben miyim acaba yada o çaresizlikten mi geliyor?? 2. Oğlumda zorlandığımı hatırlamıyorum çok kısa bir vakit gaz sorunu yaşadım. Uykusunu düzene kolay soktum kolay bir çocuk oldu hep şükür☺️ Yada 2. Diye mi deneyimli olmam mı bilmiyorum ama bence çocuklarda farklı oluyor ilk oğlumu 3 4 kişi unutamazdık sabaha kadar ağlardım hep zaten 19 yaşındaydım 🥹 eşimle ortaklaşa sorumluk aldık ben bebekle o oğlanlarla ilgileniyor idare ediyor gibiyiz ama hersey ağır geliyor kıakanıyorlar yenemiyorum düzen bozuldu 3 çocuklu düzen ve otorite oturtmam zaman altı gibi. Sanki dogumdn sonra huyları bozuldu şımarık söz dinlemez oldular sakin olmaya çalışıyorum ama olmuyor ben ağlayınca daha çok üzülüp korkuyorlar. Sizler nasıl yönetiyorsunuz acaba nasıl geçiyor