Benimde eşim 2gndüz 2gece şeklinde çalışıyordu bende haftada 2 gece yalnız kalıyordum iyi düşünüp iyi şeyler hayal edin çok korkarsanız ışığı açık bırakabilirsiniz ben hem koridoru hem abajuru açık bırakıyordum çok şükür hiçbirşey yaşamadım.Her gecenin bir sabahı var unutmayın bunu.Allah kolaylık versin şimdiden ☺️