oğlum 19 kasım da doğdu. gı diyor 😁😁 ve başka bebekce sesler kendince anlatıyo bişeyler. uykuya memeye mamaya direnmeler arttı. göz ile takip bilinçli gülümsemeler var. ağlarken eskiye göre daha şiddetli ve sesi kalınlaştı sanki erken ergenliğe girdi galiba🤪🤪 bir de sünnet olduk büyük bir gelişme oldu bizim için.