Karacaaaa bizim 3,5 da başladı huzursuzluklar 4 ay 5 günlük olduk inanılmazzz kötüüüü günler geçiriyoruz. Sabrımıızı son raddeye kadar kullanıyoruz. Gece gündüz diye bir kavram yok. Gece uyanıyorsa uyutana kadar bütün bina uyanıyor. Gündüz zaten çok zor uyutmak. Sürekli ilgi istiyor sürekli kucalta durmak istiyor. Emmek istemiyor.