Bebeğim 2 ay 17 günlük ama 4 gündür aşırı huzursuz gün içinde bir şekilde geçiriyoruz ama akşam olunca ağlamasını durduramıyorum karnı tok gazı yok normalde yaptığımızda sakinleştiği şeylerede artık sakinleşmiyor atak haftası hesaplıyorum ama atak haftasındada değiliz ben anlamadım akşam 8 de başlıyoruz 3-4 saat ful ağlama ayakta sallıyorum meme veriyorum evi gezdiriyorum çıngırakla oynatıyorum oyun halısına koyuyorum yok uyutuyorum zorla ama oh uyudu dediğim an uyanıyor napacam ben