flowers2 2 gün önce 2 aylık aşılarımızı olduk. Kızım o günden beri bir anda ağlamaya başlıyor içli içli :( yatırıyoruz ağlıyor, üzülüyor insan öyle ağlar görünce. Ki aşı yerlerine de dokunmadık yani. Böyle ne bilim huy değişimi mi oldu ne oldu yavruma :(