Tosbikkkk isimli çakmak ve tespih almayı düşünüyorum teşbihte çocuklarin Baş harfi çakmakta da adı soyadı diye düşündüm eğer görevde olmazsa evde de güzel bir masa hazırlayıp kutlamak istiyorum hediye çiçek beklentim de yok açıkcası ne gerek var diyorum amaa benn alcam yinede 🤣