dilemingo Merhaba anneler, 1haftalık bebeğim var. Her 2saatte bir emzirmek gerektiğini biliyorum fakat bebeğim sürekli uyumak istiyor. Uyandırmak için yapmadığım kalmadı fakat uyandırmakta zorlanıyorum. Kendi canı istediği zaman emiyor. Ne yapmam gerekiyor normal mi bu durum
altintopp dilemingo evet benim bebeğim de ilk ay böyleydi, özellikle emerken uyuklamaktan karnını tam doyuramıyordu. Uykusunu açmak için iki emzirme arası bezini değiştiriyordum. Ama 1.aydan itibaren tüm huyu suyu değişti. Şimdi o bizi uyandırıyor iki saatte bir
pozitifanne06 dilemingo uyuması normal ama uyandırmak gerekiyor yüzünü ıslak muslin bezle silin altını açın ayağının altına masaj yapın yüzüne ellerini dokundurun birazcık hareketlense bile yeterli olur emmeye başlar. Sık emzirirsenz sütünüz çoğalır. Bazı doktorlar uyandırmaya gerek yok diyormuş ama benim doktorum 3 aylıkken bile 3 saati geçme uyandır dedi.
gmzzmrtt dilemingo normal değil bana göre. Sık sık emzir. Kan şekeri düşer sarılık olur. Sen uyandırıp emzireceksin saat başı emzir hatta. Bir meme bir kaka olacak öyle demişti bana doktor. Bir memeyi yarım saat emzir diğerine geç.
gulten01 dilemingo henüz kendini hala anne karnında sanıyor ama uyumasına izin vermeyin hatta 2 saat değil saat başı emzirmeye çalışın sütünüzü sağıp önden kaşık ya da şırınga ile verebilirsiniz . Yeni doğanın beslenmesi çok önemli sarılık olmaması adına ve de emmedikçe kan şekeri düşer ve kan şekeri düştüğü için sürekli uyku yapar benim bebeğimde asla uyanmazdı ben genelde nemli bezle yüzünü okşardım üstünü açardım şuan hava soğuk ama dikkat edin siz onun yanı sıra ayak topuğunu hafif sıkardım burnunu sıkardım vs…
minigimmmmmm Benimde öyle altını açıyorum her defasında anca öyle uyanıyor ilk günlerde gerekirse sağıp şırıngayla verdim ağzına
dilemingo gmzzmrtt kaka ve çişini yapıyor kendi uyandığında emiyor da fakat uyandırmak çok çok zor ne yapacağımı bilemiyorum
pozitifanne06 dilemingo ilk haftalarda uyanmiyo diye acile giden bile varmış çok Zor oluyo gerçekten. Bir de odanız çok sıcaksa da uyanmaz 21 derece olsun çok kalın giydirmeyin
gmzzmrtt dilemingo ayaklarını ıslak mendil ile silin bezini açın üstünü çıkarın arada hareket ettirin. Muhakkak uyandırın. Benim sütüm gelmemişti bebeğim sarılık olmuştu. Uyandırmakta çok zorlanıyordum ama sürekli emzirdim uyandırdım devamlı. Emerken çenesini okşa. Yenidoğan olduğu için midesi küçüktür anne sütü çabuk sindirilir çabuk acıkır o yüzden uyandırıp sık sık emzirin. İki saat bile çok saat başı olsun canım
01_bebisko Enseyi kıdıklayın ayakları kıdıklayın iki saate bir siz vermeye çalışın, aahh ben ne çok uğraştım zorla uyandırıp zorla verirdim , güneşlenirin arada sarılık olmasın ye