Arkadaşlar mama içmiyor bugün 4 aylık olduk normalde her 4 saatte acıkan çocuk acıkmıyor ağlamıyor çalar satt gibi idi 4 satt dedik mi bitti agliyordu mama için ama iki gündür tiksiniyor zor içiriyordum şimdi iciremiyorum napcam ben bu akşama yarina kadar aç mi kalacak lütfen yardim edin