Ela650616 Kızlar bana da çocuk doktoru devit-3 yazmıştı sonra ocean d nin daha temiz içerikli olduğunu öğrendim ve eczaneden aldım doktora sormama gerek yok değil mi bebeğim 16 günlük buarada kullanabilir miyim
Hulya93 Ela650616 sanmıyorum canım Doktorum bana içinde bha içermez ifadesi olan hepsini kullanabilirsin sana bırakıyorum demişti .
Ela650616 espalp doktorun kendisi yazdı d vitamini ve gaz damlası kontrole gittiğimizde hiç böyle bişey demedi
Ltfy Libase merhaba bizede çocuk doktoru pedia d verdi şuan 14 günlüğüz siz ne zaman başladınız bize 15. Günden sonra başlanması gerektiği yazdı aşı karnemize..
Minikprenses_1 Kızlar Bende dvit 3kullaniyorum sağlık ocaginin verdiğini birde biogaia kullanıyorum gaz damlası biri kabız yapıyor bebeğimi bilemedim ama
Ltfy Libase teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🙏sağlık ocağıda bugün vitamin vericez Die aramıştı iyiki bu postu görmüşüm pedia daha sağlıklıyım meğer🙏
Libase Ltfy aynen sağlık ocağı sağlık bakanlığıyla anlaşması olan ilaçları veriyor ve çoğunda paraben içeriyor malesef oda çok kötü kabız yapıyor